دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


فاطمه

فرشته رفت وعشقم شد فاطمه

دنیاواسه من فاطمست و فاطمه

 

روزی زندگی واسه من پیدا میکنه خاتمه

فاطمه بره و ازش فقط بمونه برام خاطره

 

شبای سردم دیگه شده اتمام

عاشقت شدم و روزا تو اغمام

 

میدونی چطورمیمیرم واست توهرثانیه

من تورو میخام و به درک اگه دنیا فانیه

 

این دلم میکنه واسه حرکت به سوی تومنو تحریک

خانومی من تو رو دارم و تو منو پس عشقم تبریک

 

احتیاج دارم هرشب به بوست

شما تکی و ندیدم  رویه لوست

 

اسم عشقمون رو گذاشتیم صدرا یا هلیا

منو میکُشی اگه یه روز قهر کنی و بری یا

 

من قسم ات میدم به عشقمون قسم

زندگیم باتوحقیقیه وبی تو میشه اصم

 

خدارو با عشق تو شناختم گل من

همه رو ول کن و بیا پیشم گل من

 

خدارو با عشق بشناس اینه نصیحت من

شب مرگم کنار دریا تنها بخون وصیت من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com