دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


مطمئن باش و برو


مطمئن باش و برو

ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست

و چه زشت

به من و سادگی ام خندیدی

به من و عشقی پاک

که پر از یاد تو بود

و خیالم می گفت تا ابد مال تو بود

تو برو ، برو تا راحتتر

تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

                                     

                    >>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<

من که ميدانم شبي                                    عمرم به پايان ميرسد

 

     نوبت خاموشي من                                   سهل وآسان ميرسد

 

            من که ميدانم که تا                                   سرگرم بزم ومستي ام

 

                   مرگ ويرانگر چه بي رحم                        وشتابان ميرسد

 

            

                                              پس چرا عاشق نباشم

 

 

من که ميدانم به دنيا                                  اعتباري نيست نيست

 

     بين مرگ وآدمي                                     قول وقراري نيست نيست

 

            من که ميدانم اجل                                    ناخوانده وبيدادگر

 

                     سرزده مي آيدو                                      راه فراري نيست نيست

 

 

 

                                              پس چرا

                                           

                                              پس چرا عاشق نباشم

                      

                            >>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<

تو اگر ميدانستي که چه زخمي دارد

 

                                    که چه دردي دارد!

 

خنجر از دست عزيزان خوردن

 

                                    هرگز از من نمي پرسيدي

 

                                    که چرا؟!

 

                                        تنهايي؟



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:14---23 ارديبهشت 1391
میدونم چه غمی تو دلته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com