دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


همیشه در قلبمی

عکس های عاشقانه تنهایی و جدایی

اینکه در قلبمی ، باور کرده ام که تا ابد مال منی ، حتی اگر نباشی ، 

 

حتی اگر مرا نخواهی

 

تو نمیدانی وسعت عشقم را ، چگونه آهسته بگویم وقتی نمیشنوی

 

صدای فریادم را...

 

لحظه های نبودنت تصویریست از یک شب بی ستاره ،

 

از آن شبهایی که بی قرارتر از دلم دلی بی تاب نیست ،

 

بدان قدر دلی را که مثل آن در پی عشقش نیست!

 

تو نمیدانی به خاطرت با گذر زمان از همه دنیا میگذرم ،

 

تا برسد به لحظه ای که دیگر هیچ فرصتی برای در کنار تو بودن نمانده باشد ،

 

آنگاه عشقت را با خودم به آن دنیا خواهم برد ،

 

تا به ساکنان آن دنیا نیز ثابت کنم که بدجور عاشقت هستم...

 

تمام وجودم به تو وابسته است ، بودنم به بودنت بسته است ،

 

نشکن دلم را که این دل خسته است!

 

منی که اینجا زانو به بغل گرفته ام ،آرزوی در آغوش کشیدن تو را دارم ،

 

منی که تنها تو را دارم...

 

چشمانم را میبندم و تو را در کنارم تصور میکنم ، ای کاش رویا نبود ،

 

ای کاش دلم اینک در این لحظه ی پر از دلتنگی تنها نبود...

 

انگار از همان آغاز ،آغاز من بوده ای ، نفسهای عشق را به من داده ای،

 

تا از تو به عشق برسم، تا از عشق دوباره به تو برسم...

 

اینکه تو را در قلبم احساس میکنم ، اینکه عشقم هستی به داشتنت افتخار میکنم ،

 

همین برایم زیباست ، دنیا را بی خیال ، تمام زیبایی ها در وجود تو پیداست!

 

نگیر از قلبم بودنت را که قلبم از تپش می افتد ،

 

نگیر از من گرمی دستانت را که وجودم یخ میزند

 

اینکه در قلبمی ، باور کرده ام که تو جزئی از وجودمی،

تو نیز باور کن این عشق جاودانه را...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com