دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


ممنون عشق من

از خدا بخاطر این همه مهربوناش ممنونم

ممنونم ازش که همیشه ازمون محافظت کرده وهر روز بیشتر از قبل حضورشو کنارم احساس میکنم که بهم نزدیکتره

وبعد از عشقم ممنونم که مثل همیشه کوه غم وغصه رو باز با حرفای قشنگش از من دور کرد تا مثل همیشه تحملم بیشتر بشه و به خاطر اینکه همیشه هرچی ازش خواستم با کمال میل بهم داده اینو هم از خدادوباره ممنونم که همچین عشق مهربونی به من هدیه کرد. دوستت دارم

smstak 11 شعر و عکس عاشقانه بسیار زیبا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com