دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


من میخوام

  

  

 

 

 

 

زير بارون تو منو ببوس ميخوام عاشق بارون باشم

توي سرما بغلم كن ميخوام عاشق سرماي زمستون باشم

توي گرما جنگ آفتاب بگو كه دوسم داري

من ميخوام عاشق گرماي تابستون باشم

هر كجا دلم بگيره من ميخوام ياد تو باشم

خدا اون روز رو نياره كه يه روز از تو جدا شم

چه خوب با تو هميشه موندن و پير شدن

به هواي روز آشتي گاهي دلگير شدن

دستامو بگير تو دستات وقتي از تب ميسوزم

من ميخوام عاشق زندگي توي تب باشم

شبو نيمه شب بشين تنگ دلم

روز و دوست دارم و ميخوام مرده شب باشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com