دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


در انتظار تو...

من و تو هستیم و بینمان فاصله, زودتر نمیگذرد این ثانیه های بی حوصله. همچنان باید بی قرار باشیم, تا کی باید خیره به عکسهای هم باشیم! بیش از این انتظار مرا میسوزاند.

دلخوشی فرداست که تمام حسرتها و غمها را بر دلم میپوشاند. تو در این فاصله میسوزی و من از سوختنت خاکستر میشوم. تو اشک میریزی و من در اشکهایت غرق میشوم. تو نمی تابی و من در تاریکی محو میشوم. تو از انتظار خسته ای و من به انتظار آمدنت دست به دعا میشوم!

انگار عقربه های ساعت هم از انتظار خسته اند, نشسته اند و حرکت نمیکنند. چرا نمیگذرد, تا برسد آن روز. در خواب میبینم تو را, ستاره ها که می ایند, نمیدانم, میدانندحال من و تو را؟!!!

روزها شبیه هم است, امشب نیز مثل دیشب است. امروز خیره به ساعت بودم, دیروز با ثانیه ها هماهنگ بودم. دیشب خواب دیدم سرم بر روی شانه هایت است, امروز در فکر خواب دیشب بودم. به انتظارت میشینم, انتظار هم پایان نیابد, میروم به سوی پایانش, تا نزدیک شوم به تو, در کنارت خیره شوم به چشمانت تا بگویم خیلی دوستت دارم....

..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com