دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


 

 باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود سخت شده بود تحمل ، عشقت به من کم شده بود

    رفتم ولی قلبم هنوز هوات و داره شب و روز

                      من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز

                                بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

                                              چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون

 

                                                                     خاطرات گذشته منو میکشه اخر

چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون

 

                        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com