دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


دوست دارم

.... نمیدونم چرا این حرفا رو اینجا میزنم ولی همیشه دوس داشتم یه جایی بتونم حرفای دلمو برای کسی که خیلی دوسش دارم بنویسم.بعضی وقتا میشه که ادم از عشقش به هر علتی دور میشه،بعضی وقتا میشه که دلت واسه عشقت یه ذره میشه اما اون پیشت نیس که به حرفات گوش کنه،که تو چشمای خوشگلش نگاه کنی و از دلتنگیت براش بگی،بعضی وقتا میشه که خیلی دلت براش تنگ میشه طوری که حاضری همه چیت رو بدی فقط اون پیشت باشه وبا اون باشی... آره گاهی وقتا با اینکه خیلی سرت شلوغه،با اینکه تو یه جمع هستی خیلی تنهایی چون اونی که باید باشه نیس....دلتنگی هم شیرین و پر از حس عاشقانه س هم بدو زجرآور....منم دوس دارم هر وقت که اون پیشم نیس که برام از دلتنگیش بگم اینجا بنویسم...که بدونه عاشق و دیوونشم.... این دل نوشته های عاشقانم رو تقدیم میکنم به کسی که عاشقانه و با تمام وجود دوسش دارم... فاطمه جونم عاشق و دیوونتملبخند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com