دل باخته

دل باخته

دل باخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







..


کد تغییر شکل موس

.. ابزار های مفید وبلاگ نویسان ..


تقدیم به او....که خیلی دوسش دارم.....

عشق منی

عشق منی اخه عمرمنی همدم اول و اخرمی

.دوستت دارم اره دوستم داری اما من بیشتر یکمی

.چیک چیک بارون چشمای من واسه عشقم یک سند

.نازمیکنی واینو خوب میدونی نازکشدنو عشقت خوب بلده

.میمیرم واسه اون طرزه نگاهت.اخماتمم واسه من خیلی شیرینه

.اخه قیافه اتم یه جورایی به دل میشینه

.به هم میایم اینو همه میگن اما چرا از رو نمیرن اونایی که حسودن به عشقمون جدایی رو میارن میونمو

.اما من و تو اینو خوب میدونیم نمیتونیم  که بدون هم بمونیم .جونمنو به جون هم وابسته است

.قلبمون واسه غریبه بسته است.به جزدزدیدنت دیگه راهی ندارم

.واسه رسیدن به تو لحظه شمارم.میدونم که میدونی عشق منی .عمرمنی.عزیزجونی

.گفتی اخرمیکشمت اما چه جوری.تو که باچشمای تنگ بلوریت خیلی وقته مارو کشتی خبرنداری

.میدونی که واسه من نشان غروری.

نه نمیشه نمیتونم دل کوچیکمو قانع کنم نباشی ماتم نگیرهواسه دیدن چشمات نمیره.نه نمیتونم ببینم عزیزم داری با غریبه ها میزنی حرف.حالاعشقو میکنیم صرف.ع یعنی عمرمنی. ش یعنی شاه منی.ق یعنی قلب منی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgblg7aycvabesf.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com